سه سال بعد

متن مرتبط با «زندگی» در سایت سه سال بعد نوشته شده است

زندگی

  • نیلوبلاگ

    ازصدای گذر آب چنان میفهمم تندتر از آب روان عمر گران میگذرد زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست! آنقدر سیر بخند که ندانی غم چیست...

    ادامه مطلب
  • زندگی ما

  • نیلوبلاگ

    زندگی میکنم … حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!! چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد بگذار هر چه از دست میرود برود؛ من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد، حتی زندگی را . ...

    ادامه مطلب